środa, 4 stycznia 2017

Czarodziejska, limitowana edycja: Żurawina i Migdał od Yves Rocher



Yves Rocher znów mile mnie zaskoczyło. Nie wiem jaka magia kryje się w tych uroczych opakowaniach, że tak bardzo działa na moje zmysły. Obecnie mam okazję testować nową, limitowaną edycję : Żurawina z Migdałem. 

Myślałam, że nic po Gruszce z czekoladą mnie nie zaskoczy – a tu tak aromatyczna niespodzianka. 



Biorąc do rąk jeden z produktów pomyślałam: „Eee za kwaśne, za mdłe…”. Otworzyłam, powąchałam i jak za sprawą magicznej różdżki pojawił się u mnie największy uśmiech jaki kiedykolwiek byłam w stanie wskrzesić pod wpływem zapachu. To niebywale soczysty, intensywny, zjawiskowy, porywający, energetyzujący i radosny zapach, który miałam okazję podziwiać. 

Żurawina z Migdałem to czarodziejska woń. Kojarzy mi się z baśnią, radosną muzyką, przy której zazwyczaj tańczą w powietrzu wróżki oraz magiczną łąką gdzie wszystko rozkwita. Jest słodki i świeży zarazem, a jego trwałość jest naprawdę zachwycająca!



Gdy pierwszy raz umyłam dłonie płynnym mydełkiem – nie potrafiłam uwolnić się od jego zapachu. Utrzymuje się niewiarygodnie długo. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką intensywnością i trwałością. Używam je już ok. 3 tygodni – a zniknęło dopiero ok. 3 cm produktu. Nawet mój narzeczony jest zahipnotyzowany limitowaną serią. Mydło ma dość małą pojemność, ale jego zużycie jest znikomy. Pompka daje małą, wystarczającą ilość by dokładnie umyć ręce. Pieni się równie fascynująco! Moi goście są pod piorunującym wrażeniem. Cudo! Cudo! Cudo! Cena: 12,90zł




W połączeniu z kremem do rąk tworzą idealny duet. Uwielbiam jego konsystencję. Jest lekka, dość treściwa, aksamitna, pięknie się wchłania i pozostawia na skórze jedwabistą woalkę. Kremik niebiańsko nawilża! Zarówno skórę jak i skórki wokół paznokci. Jego zapach jest także doskonale trwały. Cena: 12,90zł




Każda miłośniczka kąpieli zakocha się także w Żelu pod prysznic i do kąpieli oraz Peelingującym żelu pod prysznic. Ach! Ach! Ach! Oba pienią się doskonale! Są wydajne, trwałe i niewyobrażalnie relaksujące. Moja łazienka zamienia się z nimi w prawdziwe SPA. Skóra jest idealnie oczyszczona, miękka, aksamitna i kusząca w dotyku oraz zapachu. To była miłość od pierwsze wejrzenia… Wszystko – ręczniki, piżama, szlafroczek… pachnie Żurawiną i Migdałem. Cena: 16,90
Jak każda miłośniczka balsamów do ciała uwielbiam otaczać się wyjątkowymi kosmetykami. Mleczko do ciała z nowej linii jest równie zachwycające jak całą seria. Błyskawicznie się wchłania, równo rozprowadza, a jego używanie to prawdziwa frajda. Jest wydajne i znów ten cudowny zapach rozczula moje zmysły… Bajka! Cena: 16,90zł





Od teraz to moja ukochana seria! Jeśli jesteście nią zainteresowane musicie się spieszyć gdyż następna szansa za zdobycie któregokolwiek z tych produktów może pojawić się dopiero za rok. Ceny są naprawdę przystępne, jakość zachwycająca, a sam zapach czarodziejski. Większość kosmetyków jest już niedostępna na stronie Yves Rocher, ale głowa do góry! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz