czwartek, 8 września 2016

Test MULTICOOKER’a HD 3037 od PHILIPS ! Zobaczcie jakie to proste...



Tydzień testów MULTICOOKER’a HD 3037 od Philips już za mną. Dowiedziałam się dużo o jego możliwościach, funkcjach i działaniu. Przed podjęciem próby kucharzenia sądziłam, że to idealne urządzenie dla singla, studenta lub zastępca wszystkich sprzętów kuchennych podczas remontu, przeprowadzki lub braku warunków do gotowania. Oczywiście nie pomyliłam się gdyż przetestowałam swego Multicooker’a w wyżej wymienionych sytuacjach oraz podczas przygotowywania posiłków rodzinnych czy uroczystości. Za każdym razem byłam pełna podziwu dla tego urządzenia! Sprawdza się w każdym momencie mojego życia i daje satysfakcję ze zdrowych i naprawdę szybkich dań.




Jedzenie przestało być jedynie zaspakajaniem głodu. Dziś zwracamy uwagę na jakość produktów, innowacyjność i twórczość w kuchni. Czy da się to połączyć z brakiem czasu i natłokiem obowiązków? Owszem! Przekonałam się o tym pierwszy raz uruchamiając mego Multicooker’a.
Pierwsze co mnie urzekło to ilość wspaniałych potraw jakie mogę w nim przyrządzić. Od razu zapragnęłam przetestować je wszystkie eliminując nudę w moim menu. Doskonale, że w zestawie znalazła się książeczka z przepisami. Na niej testowałam, próbowałam i uczyłam się tego urządzenia. Z czasem zaczęłam sama wykorzystywać go do dań na jakie miałam ochotę. 




Multicooker zastępuje patelnię, garnek, piekarnik, parowar… wszystko to, bez czego nie wyobrażam sobie gotowania. Jest szybki, prędko się nagrzewa (to zaskoczyło mnie najbardziej), posiada wiele intuicyjnych opcji (od sposobu obróbki żywności po czasomierz), pojemną misę o pojemności 5 litrów (właśnie tego mi brakowało!), gumowe „łapki”, szpatułki, miarkę… Ideał! 

Jedyne czego wymaga to - wygodne DLA MNIE miejsce -by podłączyć go do prądu. Zatem obojętnie gdzie się wybieramy, mamy nieczynną kuchnię, brak wolnego blatu…on dostosuje się do nas, bo jest lekki, wygodny w transporcie i dość mały. Multicooker dzięki temu, że ograniczamy się jedynie do jednego urządzenia – sprawia, że osoby nie posiadające zmywarki będą nim zachwycone. Nigdy po gotowaniu nie byłam aż tak zachwycona jak teraz. Jest cichy, nie wymaga mojej kontroli (zatem mogę zająć się innymi rzeczami) oraz nie potrzebuje towarzystwa okapu. 

Jesteś singlem? Bez problemu usmażysz szybką jajecznicę, w 30 minut stworzysz niebiańską pomidorówkę. Jesteś zapracowaną panią domu , która musi czekać na męża, który wraca z pracy, ale chętnie zrobiłabyś obiad wcześniej? Super! Multicooker utrzyma temperaturę Twego obiadu lub szybko go podgrzeje. W każdym przypadku posiłki zawsze są świeże, ciepłe i pyszne. 

Zdecydowanie polecam każdemu! Poniżej prezentuję pierwsze danie, które przygotowałam. 

Gulasz z indyka z marchewką, i ziemniakami w towarzystwie kalafiora na parze. Poniżej prezentuję krok po kroku tej niezwykle lekkiej i zdrowej potrawy obiadowej. Mój Ukochany był zachwycony!









Polecam! Urządzenie jest pasjonujące, innowacyjne, twórcze - i dla mnie odkąd go posiadam - niezbędne! Na początku miałam pewne problemy z wciskaniem przycisków, gdyż trzeba było użyć troszkę siły. Teraz przyzwyczaiłam się i czerpię z gotowania jeszcze więcej korzyści.

Podsumowując, MULTICOOKER HD 3037 :

- posiada małe gabaryty, jest lekki, wielofunkcyjny, wszechstronny;
- skraca czas stania przy "garach", jest bardzo szybki i prędko się nagrzewa;
- nie wymaga kontroli (nic nie przypali, nie wysuszy, nie zamieni w breję)
- potrawy w nim przygotowane są soczyste, jędrne i apetyczne
- podgrzewa potrawy lub utrzymuje ich optymalną temperaturę
- ma wiele do zaoferowania tym, którzy "wypalili się" w kuchni i chcą zasmakować czegoś nowego
- nie brudzi (ma wysoką miskę dzięki, której nie pryska i nie chlapie)
- zmywanie staje się przyjemnością! zero brudu, bałaganu i naczyń w zlewie
- intuicyjny, łatwy w obsłudze, cichy 
- nie trzeba włączać pochłaniacza....
- WSZYSTKO ROBI SIĘ SAMO!


2 komentarze:

  1. WOW. świetny produkt !! super , że miałaś możliwość przetestowania go.

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt! :) Gotuję w nim teraz codziennie mimo, że początkowo nie wierzyłam w jego moce. Z ciekawości, by zaoszczędzić czas, by nie sprzątać , by nie zmywać... Jestem zachwycona!

      Usuń