środa, 4 stycznia 2017

Le Petit Marseillais zaprasza na plażę



Ostatnio otrzymałam od Le Petit Marseillais zestaw spowity morską bryzą. Algi morskie i biała glinka świetnie nawilżają i odżywiają skórę. 
To nowość obok której nie da się przejść obojętnie. Zachęcam by koniecznie powąchać ten zapach w drogerii. 



Aromat tych produktów z pewnością wyróżnia się od tych serii, które dotychczas miałam okazję testować. Jest rześki, pobudzający i harmonijny niczym spacer po plaży. Nawet mój Ukochany chętnie ich używa. Kosmetyki te niezwykle działają na moją skórę i zmysły. Mam wrażenie, że ich formuła została bardziej udoskonalona. Gdyż produkty są bardziej kremowe i treściwsze. 

Balsamiczny, pielęgnujący żel pod prysznic sprawia, że każdy prysznic staje się przygodą, od której nie jestem w stanie się oderwać. Przyjemnie się rozprowadza i nie wysusza skóry jak inne tego typu produkty. Balsam natomiast otula mnie kojącą mgiełką nawilżenia. Magicznie szybko się wchłania i pozostawia skórę niewiarygodnie miękką i jedwabistą w dotyku. 

Uwielbiam ten duet! Razem działają doskonale. Dla mnie jest to duże, pozytywne zaskoczenie. Pielęgnujący żel pod prysznic i balsam to wspomnienie moich najpiękniejszych wakacji. Ten zapach... ajjj cudowny jest! Zachęcam do wypróbowania! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz