wtorek, 20 września 2016

Jogobella....Jogobella



Elo Jogobello Maniacy!

Z dumą mogę ogłosić, że stałam się jedną z Was. Niedawno ruszyła kampania TRND, w której zostałam Ambasadorką zdrowych, śniadaniowych przekąsek od Jogobella. Co znalazłam w zestawie?



  • Przewodnik Projektu
  • Książeczkę „Twoje Badanie Opinii”, służącą do zebrania informacji zwrotnej na temat Jogobelli Breakfast, Musli i 8 Zbóż od nawet 20 rozmówców
  • Kolorową matę śniadaniową od Jogobelli, dzięki której każdy posiłek będzie prawdziwym Śniadaniem Mistrzów.
  • 6 zestawów Jogobella Breakfast, Jogobella Musli i Jogobella 8 Zbóż dla Ciebie i dla Twojej rodziny (łącznie 18 jogurtów w trzech rodzajach)
  • 6 zestawów Jogobella Breakfast, Jogobella Musli i Jogobella 8 Zbóż dla Twoich bliskich i przyjaciół (łącznie 18 jogurtów w trzech rodzajach)



To brzmi pysznie! Uwielbiam jogurty więc takie testowanie odmieniło moją codzienną rutynę śniadaniową.
Swój zestaw zakupiłam w Kauflandzie w promocyjnych cenach:

Jogobella Breakfast – 1,99zł (125g)
Jogobella Musli – 1,59zł (150g)
Jogobella 8 Zbóż – 1,39zł (200g)

Szybko przystąpiłam do testów i obdarowałam swoich bliskich jogurtami, które ich zachwyciły. Ja szybko odnalazłam w wielu wariantach smakowych swoich faworytów. Stał się nim jogurt Jogobella Breakfast o smaku jagodowym oraz jogurt Jogobella Musli z maliną i ananasem. Jednak dla każdego znajdzie się wyjątkowy smak:

Jogobella Breakfast - Połączenie pysznego jogurtu Jogobella z chrupiącymi dodatkami. Truskawka z orzechowym musli/ Brzoskwiniowy z tropikalnym musli/jagodowy oraz bananowy z choco crunchy.
Jogobella Musli - Wyśmienity jogurt z extra dużymi kawałkami owoców i dużą ilością bogatego w błonnik musli. Truskawka-banan, figa-winogrono,jabłko-gruszka, malina-ananas.
Jogobella 8 ZbóżPożywny jogurt z extra dużymi kawałkami owoców i odżywczymi ziarnami zbóż. jabłko i gruszka + 8 zbóż, suszona śliwka + 8 zbóż, truskawka + 8 zbóż





W moim odczuciu największe wrażenie zrobiła Jogobella Breakfast. Uwielbiam chrupkie dodatki! Są słodkie, różnorodne i urozmaicają owocowy jogurt. To propozycja dla dzieci jak i dorosłych. Nie jestem na rygorystycznej diecie – i zawartość cukru wcale mnie nie martwi. Ten jogurcik to mój faworyt! Jem go z uśmiechem na ustach. Mimo, że posiada najmniejszą pojemność – cenię go za pomysł i walory smakowe.



Kolejnym ulubieńcem – ku mojemu zaskoczeniu – stała się Jogobella Musli. Myślałam, że najmniej przypadnie mi do gustu. A tu proszę ! Śmiało mógłby konkurować z poprzednikiem. Znany kubeczek lecz całkiem nowa zawartość. Jogurt jest przepełniony dużą ilością musli (otręby pszenne, płatki owsiane, pszenica, siemię lniane, ziarna słonecznika, orzechy laskowe). Przyznam, że nie lubiłam ich wcześniej – teraz jem je z przyjemnością. Każda łyżeczka owocowego jogurtu wzbogacona jest licznie błonnikiem. Jest wiele ciekawych wariantów smakowych i gdyby nie opakowanie – pomyślałabym, że to najlepszy produkt Jogobelli. Jak widać na tym przykładzie – pozory mylą. 



Jogobella 8 Zbóż to ciekawa propozycja, bo znajdziemy w niej urozmaiconą konsystencję oraz spore kawałki owoców. Jednak dla mnie wszystkiego jest za skromne. Zboża są mało wyczuwalne, a w moim pojemniczku naliczyłam tylko 2 kawałki owoców. Słabo – jednak w porównaniu do wyższych pozycji były wyczuwalne. Pojemność tego jogurt jest największa! Cena w promocji urzekająca! Lubię ten wariant – ale…





Jestem zadowolona, że mogłam brać udział w tym projekcie. Pamiętam jak 15-20 lat temu mój tata codziennie kupował Jogobellę gdy wracał z zakupów. Mam miłe wspomnienia z marką. Cieszę się, że wróciły – pod całkiem inną postacią lecz smak jogurtu niezmiennie jest wspaniały.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz