czwartek, 10 listopada 2016

o.b. żyj pełnią życia - PACZKA AMBASADORSKA



TADAM!




 ...

Witam Was dzisiaj w doskonałej formie. U drzwi kurier z ciężką i dużą paczką. Otwieram i… ku moim oczom ukazuje się niezwykle piękne opakowanie od O.B. - z listem, książeczką ambasadroską, pełnowymiarowymi opakowaniami tamponów, pudełeczkiem oraz próbkami dla moich znajomych.





„ Mówimy o okresie otwarcie, bez skrępowania i zbędnego owijania w bawełnę ”

To główne założenie o.b. Miesiączka, menstruacja, krwawienie, okres - czy musimy w te dni być niedysponowane ? 


 

Zauważyłyście, że słowo „okres” jest w naszym środowisku bardziej komfortowe niż „miesiączka” ? To tak na marginesie ;) Co o tym myślicie ?






W paczce znalazłam urocze etui do torebki oraz trzy opakowania tamponów O.B.: 

-dwa produkty ProComfort na dzień (mini,normal) oraz jedno na noc (normal);
- dodatkowo rozwiały się moje wątpliwości co do ciężaru paczki – pod głównym denkiem ujawniło się 30 próbek z 4 sztukami tamponów dla moich znajomych (mini,normal);





Próbowałam już wersji „na dzień” w wariancie mini oraz normal – natomiast tampony stosowane „na noc” są dla mnie kwestią kontrowersyjną. Jednak przetestuję, spróbuję i wtedy będę mogła opowiedzieć o nich „coś” więcej. Bez wątpienia spokojny sen podczas miesiączki - jest mało możliwy. Dlatego warto znaleźć dla siebie idealne rozwiązanie w „te dni”.



Zazwyczaj swój 5-dniowy „okres” z tamponami rozpoczynam od wersji normal gdyż początki są dla mnie najbardziej „obfite”. Następnie po upływie 3 dni sięgam po produkty mini. Dlatego warto zabezpieczyć się w kilka wariantów – gdyż stopień krwawienia zmniejsza się z każdym dniem. Przeważnie kupowałam karton ekonomiczny O.B., w którym znajdują się trzy rodzaje tamponów. 




Cieszę się, że zostałam Ambasadorką tamponów O.B., które darzę ogromnym zaufaniem. Głównie dlatego, że posiadają wyjątkową, delikatną otoczkę (SilkTouch) ułatwiającą aplikację oraz skręcone rowki, które prowadzą wilgoć do środka tamponu.

Nigdy przez myśl mi nie przeszło by spróbować innych tamponów… O.B. mnie nie zawiodło. Tampony są bardzo chłonne, nie uczulają, mam zaufanie do sznureczka i jakości tych produktów. Zapewniają mi komfort, świeżość i zachowanie zdrowia – bo są opracowane przy współpracy ginekologów. 




 o.b. <3 żyj pełnią życia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz